Jak pokonać spór w firmie?

Może się zdarzyć, że dwóch pracowników się nie dogaduje i cała praca jest przez to zaburzona. Z taką sytuacją trudno sobie poradzić, ale są pewne kroki, które mogą pomóc.

-Pierwszym krokiem jest ustalenie, co jest nie tak. Powinieneś spróbować porozmawiać z nimi w przyjazny sposób i dowiedzieć się, dlaczego się nie lubią. Jeśli nie chcesz tego robić samodzielnie, spróbuj namówić kogoś innego (może kolegę lub kierownika), kto zrobi to za Ciebie. Ale jeśli problem dotyczy tylko złych relacji w pracy, to może nie jest on zbyt ważny i nie trzeba go od razu rozwiązywać.

-Drugim krokiem jest danie im trochę czasu w spokoju, aby mieli czas na przemyślenie swojego zachowania i konfliktu między sobą. Czasami, jeśli ludzie przemyślą sprawy w spokoju, będą w stanie znaleźć rozwiązanie bez twojej pomocy.

-Trzeci krok to zaangażowanie w rozwiązanie konfliktu osób, które nie są w niego zaangażowane. Jeśli nie jesteś pewien, co powinieneś zrobić, poproś kolegów o radę lub zorganizuj spotkanie z nimi wszystkimi, aby wspólnie wypracować rozwiązanie.

Więcej na temat relacji w pracy na stronie https://talkword.pl/ .