Czy promowanie produktów eko przynosi korzyści?

Jest coś, co można powiedzieć o byciu znanym jako „zielona” firma. Ilu z nas nie chciałoby zyskać reputacji firmy zrównoważonej, przyjaznej środowisku? Wydaje się, że każdy chce czuć się dobrze w swoich praktykach biznesowych, a najłatwiejszym sposobem na to jest wspieranie inicjatyw środowiskowych. Ale czy naprawdę istnieje korzyść z promowania produktów ekologicznych?

 

W skrócie: absolutnie. W rzeczywistości posunąłbym się do stwierdzenia, że jest to konieczne. Pomyśl o tym w ten sposób: jeśli jesteś odpowiedzialny za marketing swojej firmy, to tak naprawdę wykonujesz dwie prace – pracę polegającą na sprzedaży swojej firmy oraz pracę polegającą na sprzedaży konsumentom idei, że jesteś firmą, którą powinni wspierać. W dzisiejszym świecie nie sposób nie zauważyć, że te dwie prace w pewnym stopniu się pokrywają. Na przykład, kiedy sprzedajesz produkt przyjazny dla środowiska, sprzedajesz również ideę, że konsumenci powinni myśleć pozytywnie o środowisku – co jest Twoją drugą pracą! I tu pojawia się problem: jak upewnić się, że konsumenci myślą o obu rzeczach jednocześnie? To proste: trzeba im sprzedać obie rzeczy naraz! Więcej artykułów na temat promocji w sieci znajdziesz na stronie https://medialis.pl/ .